Skoči na glavno vsebino

V okviru naravoslovne delavnice Kresnička so petošolci pod mentorstvom učiteljice Monike izvedli zanimive poskuse.

Nekaj poskusov so izvedli ob opazovanju učiteljice, predvidevali rezultate in jih poskusili umestiti v realno življenje. Posebej zanimiv je bil pojav dvigovanja obarvane tople vode v emajlarici, ki jo je učiteljica potopila v večjo čašo z mrzlo vodo. Topla obarvana voda se je najprej dvignila na površino, kasneje pa se je popolnoma pomešala med sabo.

Da voda potuje po rastlini, so dokazali tako, da so dali različne bele cvetlice v obarvano vodo. Čez nekaj časa so opazili, da so se cvetovi obarvali.

Sledila sta poskusa Ločevanje barv-papirna kromatografija in Toplotni tok, ki sta potekala v manjših skupinah, kjer je bilo potrebnega veliko sodelovanja, dogovarjanja, merjenja, preizkušanja, predvidevanja. Na kocu so se rezultati, ki so jih predvidevali, izkazali za pravilne.

Največ zanimanja pa je pritegnilo mikroskopiranje. Najprej so spoznali osnovne dele mikroskopa, nato pa opazovali nogo hišne muhe, klopa, pasjo bolho,… Ob opazovanju se je večkrat pojavilo občudovanje, vzkliki, učenci so kar vabili drug drugega k opazovanju in razmišljanju.

Delo je bilo zanimivo, učenci so se res izkazali in pokazali veliko naravoslovnega znanja, skupaj pa smo ugotovili, da medpredmetno povezovanje z različnimi učitelji obrodi sadove.

(Skupno 356 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost