Skoči na glavno vsebino

Za nami je prav poseben tehniški dan, o katerem pred današnjim dnem učenci niso vedeli prav veliko. Prvo šolsko uro so z razredniki ugotavljali naslov našega tehniškega dne in vznemirjenost je počasi naraščala. Izvedeli so, da bodo mešano razdeljeni v osem skupin, ki jih bodo vodje vodile skozi štiri različne postaje. Pred odhodom na malico so učenci dobili vsak svojo nalepko, ki so si jo nalepili na majico. Vsaka skupina je imela svojo barvo in po jedilnici smo hitro opazili njihove radovedne oči, ki so iskale otroke z enako barvo. Osem tretješolcev je prevzelo vlogo vodij, ki so svoje skupine vodili po postajah.

Na prvi postaji so s pomočjo QR kod in tablic spoznavali in okušali zelišča. Na koncu so svoje na novo pridobljeno znanje preverili s pomočjo zeliščnega kviza, ki so ga reševali preko tablic. Druga postaja je nosila naslov Kuhinjski hokus pokus. Otroci so opazovali izbruh vulkana, se seznanili z nevidnim črnilom, napihnili balon brez ust, ugotavljali, da ima čisto vsak izmed nas unikaten prstni odtis, na koncu pa so spoznali še poper, ki se boji mila. Na tretji postaji smo pri otrocih spodbudili tekmovalni duh in z gibalnimi izzivi poskrbeli za razgibano telo. Pri četrti postaji so učenci ugotavljali ali si sloni čistijo zobe. Potem so z mislimi odplavali na peščeno plažo, kjer so izgubili kovinske sponke in iskali so rešitve, kako jih najti. Pričarali so tudi kemijsko mavrico, postali gasilci in ugotavljali, zakaj so v morju boljši plavalci kot v bazenih.

Kako pa so otroci doživljali današnji spomladanski hokus pokus, pa si preberite v spodnjih izjavah:

Stela Sajko, 1. A: “Všeč so mi bili poskusi z jajci. In ko smo preverili ali poči prej balon napolnjen z vodo ali brez.”

Anže Spital, 1. A: “Fajn je bilo, ker smo se vmes tudi gibali in vse postaje so bile zanimive.”

Gregor Stiplošek, 1. B: “Najbolj mi je bilo všeč na gibalni postaji, saj smo tekmovali skupaj z našimi gosti iz Turčije.”

Matija Šelekar, 1. B: “Zelo zanimiva postaja je bila zeliščna, saj sem spoznal, da zelišča zelo dišijo. Moja babi dela iz ognjiča tudi kremo.”

Izak Lipnik, 2. A: “Najbolj sem si zapomnil pri eksperimentih, ko je bil vulkan.”

Eva Vizjak, 2. A: “Postajo z zelišči sem si zelo zapomnila, predvsem to, ko smo s tablicami slikali in potem prebrali ter na koncu reševali kviz.”

Stella Križan, 2. A: “Uživala sem, ko smo naredili zobno pasto pri kemijskih poskusih.”

Ziva Uršič, 2. B: “Zanimivo mi je bilo, ko smo delali poskuse skupaj s puncami iz 8. razreda.”

David Runjak, 2. B: “Meni je pa bilo vse zelo, zelo všeč. Najbolj pa mi je bilo všeč pri gibalni delavnici, ker smo metali skozi tarče papirnata letala.”

Filip Kosi, 3. A: “Všeč mi je bilo, da smo bili pomešali z drugimi razredi in da smo lahko okusili zelišča.”

Zoja Rijavec, 3. A: “Najbolj mi je bilo všeč, da sem bila vodja.”

Ana Prah, 3. A: Všeč mi je bilo, kako ste dali naslov temu dnevu, ampak bi lahko bilo še več delavnic, ker je zelo hitro minilo.

Jan Šturbej, 3. A: “Zelo fajn je bilo, da smo krožili po razredih.”

Foto: Natalija Skale, Nena Hrušovar, Monika Dobravc, Ksenija Antolin in Katja Poharc

(Skupno 323 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost